No products in the cart.
Case Studie Maatsoftware vergroot klantvriendelijkheid bij sociale huisvestingsmaatschappij SNMH Met bijna 2.000 sociale huurwoningen heeft de Sint-Niklase Maatschappij voor de Huisvesting (SNMH) een stevig patrimonium. Het verzamelen van de gegevens en voorkeuren van meer dan 4.000 kandidaat-huurders op de wachtlijst brengt heel wat administratie met zich mee. De organisatie klopte aan bij Keysoft-Solutions voor software op maat om de efficiëntie te verhogen, de administratie te verlagen en de service en klantvriendelijkheid te verbeteren. Probleem Wie een sociale woning wilde huren, moest hiervoor naar het loket van de SNMH gaan. De inschrijving en administratie gebeurde er nog op papier. Daardoor lag
Cookies
Wij gebruiken cookies om uw ervaring op deze website te optimaliseren en de website in het algemeen te doen werken. Daarnaast gebruiken wij ook cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse (google, facebook, ...). Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring op deze website te verbeteren. De cookies gecategoriseerd als functioneel zijn noodzakelijk om de basis functionaliteiten van de website te laten werken. We maken ook gebruik van cookies van derde partijen. Deze cookies helpen ons beter begrijpen hoe bezoekers onze website gebruiken. Deze cookies worden enkel gebruikt als u daar toestemming voor geeft. U kan er ook voor kiezen om deze cookies te deactiveren, dit kan wel een negatieve impact hebben op uw ervaringen op onze website.